Vidrigt!

Det blir så vidrigt varmt i denna lägenhet spelar som ingen roll om alla fönster är öppna och ytterdörren så det blir korsdrag det är ändå fortfarande lika varmt.
Eller så är det jag som är över känslig som gravid.!
Tycker synd om hundarna som flåsar konstant så vatten skålar har jag lagt ut lite här & var sen ska jag ta dom till någon sjö så Akilles får svalka sig senare idag, funderar om man också skulle ha tagit sig ett dopp. ☺️
Men som tur är så slipper vi ju snart denna bastu eftersom nedervåningen är kallare i huset.  

Idag är det Marcus födelsedag, bilträffen och sjävklart Sveriges nationaldag.
Marcus lär ju då fira detta till fullo medan jag funderar på att tvätta & städa lite här hemma, försöka packa lite också 
Får se om man ens orkar ut till träffen känner mig lite smått sliten idag.
Får se om man kanske kör en stund ikväll om nu min rygg tillåter det. 

Nu ska jag då bege mig till mamma & ut med hennes hundar sen får vi se vars min ork tar mig idag. :)

Ha en fin dag alla. 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0