Torsdag

Här stod det tvär stil men jag har haft lite annat för mig, igår var jag och jobbade på nyborgs vilket var riktigt länge sen sist jag var där.
Vi var ute mest hela dagen igår synd bara att vädret inte var lika bra som det är nu men det var ändå skönt men en hel dag ute.
Även härligt att jobba på nyborgs igen. 

Kvällen spenderades på maskin & fritid då Marcus kom på att göra om avgassystemet på cadillacen så vi var typ där hela kvällen.
Hann även beställa hem hans födelsedagspresent medan vi var där, älskar groupon så enkelt & så sjukt billigt så får hoppas han blir nöjd då han får den.
 Gubben fyller ju 27år imorgon. ❤️

Sjävklart innan jag skulle gå och lägga mig så kom både ryggvärk och halsbrännan från helvetet så hade riktigt svårt för att somna.
När jag vaknade var det ena höften som värkte men som tur var gick det över och jag har kunnat jobba på som vanligt idag. 
Bara bita ihop de sista veckorna nu.!

Hade egentligen stäning idag men vi hade slut barn vid 3 så fick helg lite tidigare.
Så hann stöka undan lite grejor och ta hundarna på en prommis sen for jag & hjälpte Marcus att lufta bromsarna på chevan så jag kom tillbaka för en stund sen.
Nu väntar jag bara på att han ska komma hem så vi får ut och äta någon slags middag. ☺️

Imorgon är det ju då Marcus födelsedag och bilträffen så chevan ska ställas ut sen får vi väl se vad som händer, skönt med helg iaf. :)

Ha en fin kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0