Torsdag

Hela förmiddagen har spenderats i huset för besiktning av Anticimex vilket jag är super nöjd att vi valde. 
Tog drygt 5 timmar innan han gått igenom allt plus att han gick igenom både före & efter besiktning med oss så vi skulle förstå lite mer. 
Ibland är det faktiskt värt att betala lite mera för då blir det gjort på rätt sätt så Anticimex rekommenderar jag starkt. 😊
Huset blev då godkänt lite små saker vi ska tänka på och lite saker vi bör börja med om något år och inte vänta med så riktigt skönt att huset " gick igenom besiktingen ". 

Jag och Marcus hann då springa runt och kolla lite i varje rum vad som kan tänkas behövas göra plus att vi bara sett det en gång & det var ju ett tag sen så känns skönt att vi nu fått se det lite mer ingående så vi kan börja planera lite vad som ska göras iår. ☺️
Nu längtar jag verkligen tills vi flyttar och det känns fortfarande så overkligt att om drygt 2 veckor har vi vårat eget hus. 
Eller vi båda längtar väldigt mycket för Marcus har redan en hel del planer. 

Efter vi blev klar där borta så har jag stökat på här hemma tömt lite här och var och ska även fortsätta med det nu så till helgen ska vi nog börja köra saker till huset. 
Tror vi far iväg med det jag hunnit packa till mamma ikväll då vi ändå ska på tippen med en massa grejor. 
Plus att vi fick Sänggaveln till våran nya säng idag, klant Marcus hade tydligen satt senare leverans på sängen & de andra vi hade beställt men jag hoppas jag lyckats fixa så vi får det skickat snart så vi hinner få det innan vi hunnit flytta ut. 

Imorse då jag vaknade lyckades jag få världens senadrag i vaden vilket gjorde jävligt ont och har fortfarande lite ont.
Usch vad jag hatar att få det och särskilt där för det gör så förbannat ont så låg och skrek lite tills det tillslut gav med sig. Fyfan! 

Nu är min kaffepaus slut så ska fortsätta packa och snart slutar ju även Marcus så då blir det mer stökande.
Tur det inte är äckligt varmt idag då det ska bäras en hel del grejer. 

Hade fint.! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0