Tisdag


Vilken dag det har varit helt underbart & ganska varmt men jag har faktiskt klarat mig riktigt bra förutom att jag varit dunder trött. 
Men sömnen är verkligen inte på topp nu när man inte hittar någon skön ställning alls att ligga på så ska faktiskt bli riktigt skönt att gå på mammaledigt snart.

Mumsar annars i mig lite vattenmelon & saft så man får i sig någon sorts vätska plus att de tog bort lite av min underbara halsbränna.
Har även hunnit jobba några timmar idag, efter jag slutat och tagit hundarna på en liten promenad tog jag mig en liten tupplur vilket behövdes.!
Nu orkar jag ta tag i att laga någon middag då gubben kommit hem från jobbet.

Medan jag väntar på att han ska komma hem tänkte jag kolla efter nå kläder att ha i sommar. 
Funderar på att köpa nå långa klänningar så får se om man lyckas hitta sig nå fint. 

Nu ska jag fortsätta äta min vattenmelon.
Hoppas ni haft en fin dag. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0