Söndag

Sitter i soffan och funderar på om jag skulle orka packa lite, packa klart att från våran stora byrå och göra den ren så den är klar för flytt. 
Köpte en drös med städar produkter på dollar igår så nu kan man sätta igång med städningen också. :)

Gårdagen var hur bra som hellst som en lördag ska vara. Blev ingen roadtripp till Jokkmokk utan vi får iväg på en skogstur med hundarna en liten bit utan för Arvidsjaur så de fick springa av sig och Akilles fick bada. ☺️
Hur mysigt som hellst dock var det typ ett myggparadis så vi hann få oss några bett. 


Efter vi varit ute någon timme så blev det hem och byta om för middag på kåtan med Frans, Matilda och Freddy.
God mat och underbart sällskap. 💕


En av det godaste efterrätt jag ätit, guuuu så gott det var. 
Funderar på att snöra ihop något liknade till ikväll om jag nu inte kommer ha paltkoma hela kvällen då mamma ska bjuda på palt idag. 😃

Helgen har då varit toppen och i veckan jobbar jag mina sista dagar innan jag tar " semester ". 
Ska bli helt underbart att bara få andas ut och vila upp sig tills våran skatt behagar att komma ut. 💗

Ha en fin söndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0