Röd flammig

Vilken toppen helg det har varit kan verkligen inte klaga.
Vädret har verkligen varit underbart och fast jag är gravid har det faktiskt varit jävligt härligt med många timmar ute i solen.
Har dock bränt mig så jag är lite röd flammig, vore ju roligare om man blev brun istället för illröd. :P

I fredags så blev det att fara på bilträffen och detta år var det faktiskt väldig mycket bilar & folk.
Efter vi varit där och glidigt runt på samhället ett tag bjöd mamma på smörgåstårta och självklart jordgubbar. 
Goa mamma skickade även med ett lass till mig som är väldigt uppskattat. 
Mot kvällen for vi ut ett gäng på klubben  och grillade korv tills klockan blev runt 1 då det kom en massa fulla människor så jag drog mig hemmåt. 

Igår blev det en dag på strippen i Piteå för att se några häftiga bilar och även se på matte då han körde.
Trevligt sällskap och strålande sol hela dagen. 
Efter vi varit där drog jag, Matilda, Marcus & Frans in till Piteå & lyxade till det med fin middag på en uteservering.
Var värt varenda krona för gott var det.
Sjävklart var lilla Freddy också med. 

Då vi kom hem blev en myskväll framför en film vilket behövdes för jag var dunder trött igår så blev en hyfsat tidig kväll för oss båda. ☺️

Idag blir det nog att tvätta alla Marcus arbetskläder, även en massa annan tvätt och packning som ska göras då det ändå är mulet ute är det ju bara passa på att få bort lite.
Om det blir lite svalare ute ska jag nog ta gubbarna ut på en liten längre promenad annars får det bli en biltur till någon sjö. 😀

Nu ska jag bege mig till mamma för att hämta mer kartonger och ut en sväng med Figo & Svante.

Ha en fin söndag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0