Phuu

Håller på att förska vakna till lite från några timmars vila i soffan, önskade så att jag hade mer ork och energie men så fort man hållit igång effektivt i några timmar så är det bara lägga sig & vila.
Jag och mamma lyckades då köra iväg några lådor till huset, stackars mamma som får bära allt de tunga.
 Jag får ju inte bära allt för tungt vilket gör mig ganska tjurig för jag vill helst bära så mycket som möjligt.
Imorgon är det Marcus tur att få slita då vi ska köra bort de större grejerna. 
Längtar tills allt är borta från lägenheten och uppackat i huset så man kan börja njuta av lugnet.

Lyckades även köpa nå blommor att ha ute visste inte att de skulle sluta säljas snart så bara att passa på medan det fanns kvar.
Fick då hem 2 väldigt fina amplar som ska hänga ute på bron till huset.
Dessutom var det halva priset så blev ju då inte alls dyrt. 🌸

Nu ska jag förska fundera ut något vi kan äta till middag sen får man väl se vad kvällens planer blir. 
Eller om man rent ska ligga kvar i soffan resten av kvällen.
Fast det kändes ju lite små tråkigt.

Nae hade 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vaaaars thea? På konsum eller? 🌸🌼🌺🌻

Svar: På interflora men Konsum hade också fast 30% så ska du ha blommor måste du skynda för det är tydligen sista blommorna. 🌸🌷🌹
Thea

2014-06-19 @ 18:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0