Onsdag

Det känns verkligen att de varit full rulle hela dagen, först med några timmars jobb och sen har jag lyckats packa ner mesta delen av köket.
Ligger faktiskt isängen och kommer nog snart att somna men känns skönt med en tidig kväll då jag ska fortsätta imorgon att få bort allt vi inte kommer att använda det närmsta dagarna.
Får hjälp av mamma imorgon också att köra bort lite saker till huset så bäst att packa ner så mycket som möjligt så man får bort det mesta eftersom lägenhet ska vara tom någon gång nästa vecka.

Nu har jag ju även jobbat min sista dag på ett tag och det känns verkligen helt underbart för nu börjar det bli tyngre att gå runt med denna kula & tyngre lär det ju bli.

Annars rullar allt på som det ska känns även fint att solen varit framme idag, kanske därifrån all energi jag haft idag kommit från. ☺️
Men nu är jag slut som människa så sova kändes som det enda rätta.

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0