Onsdag


Här har det varit tyst ett tag men vi har ju som haft fullt upp med packning & städning så i måndags blev vi äntligen klara med allt.
Igår lämnade vi tillbaka nycklarna till lägenheten så nu har vi ingen lägenhet att fara till längre vilket känns väldigt skumt men samtidigt väldigt, väldigt härligt.
Var även lite jobbigt att se lägenheten så tom vi har ju ändå bott där i några år.
Men nu är det väldigt nära tills vi har vårat alldeles egna hus som vi mest troligt kommer storm trivas i. 😀

Medan vi väntar på att få tillgång till huset så har jag, Marcus och kisse flyttat in hos mamma.
Hundarna fick åka iväg till missen på en liten semester så Akilles får springa lös heldagarna vilket känns riktigt bra & Aragon får busa sig less om dagarna. 

Kisse är ju helt otrolig, trodde verkligen inte att han skulle anpassa sig så bra som han har gjort.
Han är precis som vanligt fast jag tror han myser mer nu när han får sova med jag och Marcus. Sen får han ju även väldigt mycket uppmärksamhet av oss så han inte ska börja må dåligt.
Vi skämmer bort han ganska mycket, vi vill ju inte att han ska få uvi igen.
Är ju så svårt med katter då det inte gillar stora förändringar men än så långe går det väldigt bra. ☺️


Nu när det är så nära så börjar man verkligen planera allt vi vill göra, vars vi ska ha sakerna, vilka gardiner man ska he upp och ja allt möjligt.
Vi får ju göra precis som vi vill nu.
Blir nog iväg och titta på saker till toan, tapeter och ny diskmaskin idag då Marcus slutat jobba. 
Han satt uppe ganska länge igår och kollade på allt möjligt och de bästa är att vi är överens om allt så vi har typ samma smak. 😃

Jag vill bara börja flytta in och börja packa upp allt, inreda och hämta hem våra hundar så det får se sitt nya större boende där det har lite större ytor att vara på. 
Håller på att längta ihjäl mig och sen när man ser huset varje dag från mamma längtar man ju bara ännu mera.
Men snart är denna väntan över. 

Nu ska jag passa på att titta på lite inredning och annat roligt.

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0