Gokväll

Måndagen är snart över och jag hade nog snart tänkt gå och lägga mig för jag har varit dunder trött sen jag slutade jobba idag.
Hade öppning så slutade kring halv 2 for direkt till maskin & fritid då jag märkte imorse att jag återigen hade lyckats köra på en skruv som tur var hade det inte läckt ut någon luft men så fort Marcus tog bort den så började luften försvinna men det är då lagat nu. 
Känns som jag snart har rensat parkeringen på skruvar & annat skit med mina däck så nu vill jag inte få punka nå mer. 😝
Men med min tur lär jag väl lyckas igen.!
Lyckas ju få punka på cykeln också så.

Sen sov jag typ resten av eftermiddagen tills gubben slutade jobba.
Har sovit riktigt dåligt inatt pågrund av att de varit så kvaft i lägenheten plus en massa jobbiga toa besök som gjort det svårt att sova, jobbigt med en sprängande blåsa. 

Var tänkt vi skulle på tippen med en massa skrot idag men blir på torsdag istället så då hinner jag nog gå igenom mer saker som ska bort. 
Känns som vi är på god väg iaf är ju som ett plus då man bor i lägenhet det är inte så hemskt mycket att packa faktiskt.
Det är ju typ städningen som är det värsta.

Imorgon ska jag faktiskt jobba på Tors avdelning, kommer kännas lite små skumt att vara hans fröken helt plösligt men det ska nog gå bra.
Mysigt att få vara med han en hel dag på dagis.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och faktiskt är det skönt med lite regn för det är mycket svalare i lägenheten så man kanske får sig någon sömn inatt.
Men på dagen kan det ju gärna få vara sol. 

Hoppas ni haft en fin dag.
Godnatt 💤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0