Godmorgon.

Har varit vaken sen halv 8 så har hunnit snöra i mig nå frukost, startat en tvätt och ska snart ut på en promenad med vovvarna. 

Känns som morgonen startade bra och är faktiskt riktigt pigg så hoppas jag får lika mycket gjort som igår. 
Förrådet är tömt ute bara nå få saker kvar som försvinner i helgen men vi är då som stort sett klar där inne. 
Blev då ett ganska stort lass vi drog iväg med till mamma igår så nu har vi fått bort ganska mycket. 😄
Förstår inte hur mycket skrot man lyckas samla på sig genom åren för blev en hel del som vi for med på tippen också.
Nu slipper vi då se de sakerna igen.!

Idag på förmiddagen blir det ut en sväng på samhället med mamma för lunch och lite shopping, måst kolla om jag hittar mig nå fina sommarkläder.
Ska även in på dollar och handla en massa städ saker så jag kan sätta igång med det till veckan eller i helgen. 
Vore ju trevligt om solen ville titta fram lite idag också. 
Dock har jag sovit riktigt gott inatt stängde sovrumsfönstret innan jag la mig och ändå har det varit riktigt skönt & svalt i sovrummet. 

I eftermiddag blir det besök hos barnmorskan om jag nu hörde rätt att det var idag men får väl se då jag far dit sen ska jag fortsätta packa ner lite saker  så man kan börja städa lite smått.
Vi kommer börja köra lite saker imorgon till huset så det blir tomt någon gång i lägenheten.

Nu ska jag ut med gubbarna och sen dra mig iväg till mamsen.

Ha en fin dag. 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0