Glad midsommar

Dagen kanske kunde ha börjat lite bättre men just nu känner jag att så pass krävande människor kan få gå & gräva ner sig.!
Är så äckligt less just nu så vill bara att allt ska bli klart.

Gör det inte bättre att jag återigen blivit konstant trött men det kan jag ju inte precis göra så mycket åt då jag faktiskt börjar närma mig slutet av graviditet.
Måste ju tänka på mitt lilla liv inne i magen också..
Marcus försöker få mig lugn och säger hela tiden att jag inte ska stressa upp mig och det vet jag ju själv att det är ingen ide att ens stressa för det blir ju som sagt bara kaos av allt.

Vi har då lyckats få iväg lite möbler idag till huset och själklart skulle de börja hagla & regna så det blev lite små blött men nu är då de sakerna på plats.


Börjar bli ganska tomt här inne nu men på tisdag ska lägenheten besiktas och då ska alla våra saker vara ute så vi har det vi gör i helgen.
Ska bli så skönt att sen flytta in hos mamma i några dagar innan vi får tillgång till huset vilket är om exakt 1 vecka.
Då ska jag passa på att vila upp mig.

Självaste midsommar kommer firas ute på klubben där vi hade tänkt grilla och spela lite spel.
Så jag hoppas på en trevlig kväll och att mitt humör blir lite bättre men det kommer nog bli riktigt trevligt. ☺️

Nu ska jag ta mig en låååång dusch och sen snöra i mig lite jordgubbar.
Efter de är det nog bara börja göra sig klar och bege sig ut. 
Grabbarna är då där nu och ska förska få ihop någon sorts midsommarstång så får se hur den kommer att se ut. 😂

Glad midsommar på er. 🍻







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0