Fredag

Nu kan jag pusta ut en stund i soffan tills vi ska iväg igen.
Skippar packningen idag då jag känner mig väldigt slut i ryggen så en dags vila behövs nog. 

Lyckades faktiskt hitta mig en långklänning på mimmis idag då vi var ute så nu har jag då 2st åtminstone som kommer användas flitigt i sommar. :)
Gick även super hos barnmorskan, allt såg bra ut och bebis har även lagt sig till rätta vilket känns skönt så man slipper fara och få hjälp med att vända på lilla skrutten.
Fick även känna på lilla huvudet genom att trycka lite på magen. ❤️
Väldigt mysigt!!!


Har även äntligen lyckats hämta ut mitt paket från babyland med lite smått & gott som man får gratis som gravid. 😃
Började små gråta då jag fick se den lilla nappen, förstå att det inte är så länge kvar tills vi har vårat väldigt efterlängtade barn hos oss. 💕

Nu ska jag läsa i tidningen som följde med.

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0