Ett steg närmre.

Idag har vi varit och skrivit på köpeskontraktet så nu är vi ett steg närmre husköpet. 😃
Men jag tänker inte pusta ut förrän nycklarna finns i våra händer men snart är vi då husägare vilket känns underbart. 

Jobbat på idag och denna gången var jag på småis, dagarna går verkligen så mycket fortare för man håller som igång hela dagen.
Har faktiskt inte kännt mig trött alls idag brukar ju bli trött mot rasten men energin har flödat på bys idag. 
Gick även super att vara med Tor hela dagen också nu har man ju fått se hur han är på dagis. 

Är otroligt glad att jag faktiskt fortfarande orkar jobba & att kroppen inte sagt upp sig helt. 😊
Men man vet ju inte hur man kommer må & känna nästa vecka men så länge jag orkar denna månad ska jag fasiken jobba också. 
Trött däremot är jag mot kvällen men då tar man sig isäng i tid. 

Blir jobb imorgon också så ska nog gå och lägga mig, lika bra att lägga sig tidigt då jag ändå inte sover allt för mycket om nätterna sover väldigt bra från 4 tiden tills väckaren ringer såklart.


Fötterna är även ett minne blott just nu och magen växer som ogräs, hela tiden. Fast bebis är ju sjävklart inget ogräs utan något underbart som vi både börja längta efter väldigt mycket. 💕
Vi byter ju även vecka imorgon och går in i V.34 så vi är nere på 48 dagar till beräknat datum imorgon också. 

Hade 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0