Brrrr

Vars tog sommaren & värmen vägen?
Känns väldigt deprimerande med snö och 3 grader i mitten på juni.
Men värmen kommer väl kanske tillbaka någon gång.
Det positiva är ju då att det går att sova om nätterna har bytt tillbaka till mitt tjocka täcke igen då man rent fryser.

Har annars jobbat idag, kändes väldigt konstigt att meddela de förskolor jag varit på de senaste månaderna att jag inte kommer vikariera något mer. 
Kommer även kännas väldigt skumt att man inte ska jobba på ett tag då sista dagen blir imorgon.
Annars brukar man ju som börja sommarjobba vid det här laget & jobba hela sommaren. 
Samtidigt så känns det jävligt bra, nu kommer jag ha tid att få i ordning allt och även passa på att vila upp mig. 😃
Såå det ska njutas till fullo kan jag lova & dagarna kommer ändå vara fyllda med allt möjligt. 

Efter jag slutade idag blev det att lägga sig ner i soffan & sova en stund var helt slut då jag kom hem. 
När jag vaknade blev det en snabb diskning och sen en promenad till maskin & fritid med gubbarna. 
Hjärtat höll på med chevan så hann faktiskt gå hela vägen annars har han hunnit plocka upp en liten bit innan. 
En välbehövlig promenad. ☺️

Måste även få tipsa om en ögonfransförlägning som jag sjävklart klickade hem på groupon.


Trodde seriöst inte det skulle funka för den lilla flaskan innehåller som små fransar tänkt att hur fan ska ögonfransarna bli långa med detta men tro det eller ej så funkade det.
Blev en stor skillnad på mig som har korta fransar.
För 99kr kan man man kanske inte förvänta sig mycket men faktiskt så blev man ju glatt överraskad.

Nu ska jag däremot lägga mig & försöka sova för imorgon efter jag slutat blir det att packa som bara den.

Hade & Godnatt ⭐️🌙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0