Bara sådär.

Medan jag tog mig en liten sovstund i soffan hann Marcus beställa en tv-bänk, ny säng och sängbord kanske borde sova oftare.:)
Ska bli super härligt med en ny säng så våran gamla kommer att passa perfekt till gästrummet.
Marcus var emot att köpa en ny säng tidigare idag men tydligen hann han ändra sig väldigt fort.
Så nu har man ett stort paket med möbler att vänta får se om det hinner komma innan vi flyttat. 

Packningen idag gick väldigt segt jag började lite smått men tappade orken lika fort för roligt är det ju inte.
Hoppas på att Marcus är frisk imorgon så han kan jobba för då får jag mer gjort då inte han är hemma och gnäller hur sjuk han är. :P
Sen har ju vädret verkligen varit hur bra som hellst så man kanske ska vänta till på onsdag då det tydligen skulle regna kanske går bättre då.

Blev äckligt sugen på jordgubbar & glass jävligt dumt av mig att inte köpa de då jag ändå var och handlade idag. 
Måst nog åka och handla de nu.
Jävla gravid begär!!

Ha en fin kväll. 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0