Äntligen


Första natten är avklarad och jag vaknade upp med ett stort leende på läpparna, ÄNTLiGEN är vi husägare och vi får inreda det precis som vill.
Vi fick nycklarna redan onsdags kväll så då hann vi vara här och packa in lite så igår var jag här nästan hela dagen för att packa in alla kläder & lite annat.
Är ju så jobbigt att inte kunna packa upp allt då visa lådor är enormt tunga så jag kan inte riktigt bära upp de. 

Men nu börjar då saker och ting vara på sin plats & igår hämtade vi även hem hundarna plus ett köksbord.
Det sprang upp och ner för att kolla alla utrymmen som finns tror faktiskt de kommer trivas precis lika bra som vi redan gör. 😃
Akilles lär då bli riktigt grov så mycket han har sprungit upp & ner. 
Kisse tyckte det var lite jobbigt igår men då Marcus kom hem och även våra vovvar så går det bara bättre & bättre för han vilket känns otroligt skönt.
Har då redan lyckats tappa bort han i detta hus men han dyker upp lite då & då. 
Lyckades även hitta stolar till vårat köksbord så nu ska det också bara målas om så kommer det bli perfekt. 
Faaan vad jag är lycklig just nu!!!

Ska bege mig till mamma för att sen fara ut på samhället och shoppa loss en massa till huset. 😁
Marcus kom då hem med en ny diskmaskin igår, känns så otroligt skönt att få stoppa bort disken & slippa diska den själv.

När Marcus slutar blir det ut & handla tapeter, färg och ny kyl & frys för självklart har kylen redan pajat men alltid bättre med nå nytt så inga tårar spilda för de. Men sjävklart så känns det ju lite jävligt då vi just flyttat in.
Nu är det ju bara vänja sig med att måsta lägga ut pengar själv man kan ju inte precis ringa en vaktmästare. 😜

I helgen blir det då som sagt tapetsering av vardagsrum och målning av trappen så huset blir lite mer vårat. 
Sjävklart är ju alla våra vänner välkomna att titta förbi. 😊

Nu ska jag klä mig.

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0