Välkommen V.39



Tydligen ska du komma ut om 13 dagar men du får gärna komma ut lite tidigare och om du nu behagar att inte vilja komma ut före den 29 juli kan du ju försöka komma ut bara någon dag efter så dina föräldrar slipper längta ihjäl sig efter dig. 💕

I dagsläget ser jag ut såhär min badboll till mage har blivit lite större och någorlunda tyngre vilket gör det lite extra jobbigt att försöka göra vanliga vardagssysslor men jag tar saker & ting i min egen takt. 
Önskar att jag hade orken att göra mer men när väl tröttheten slår in är det bara lyssna & vila en stund.
Marcus får däremot jobba ihjäl sig känns det som men han gör ett super jobb och kommit igång i nå il att skruva ihop allt så nu har vi gästrum som går att sova i och även spjälsängen är ihop skruvad & färdig bäddad. ☺️

Bb väskan är även den packad ska väl dit lite mer saker också men den är då nästan färdig iaf om de skulle bära iväg snart. ☺️
Så otroligt skönt att börja få saker & ting på plats det ända som fattas nu är skötbordet som jag beställde för 2 veckor sen men förhoppningsvis kommer väl de snart. 
Grrr!!

Kom just annars hem från syster som bjöd oss på våfflor till lunch så nu ska jag he på mig regnkläder för en promenad med mina gubbar sen ska jag vila mina fötter lite innan det blir grillat hos mammi.! 😄
Alltid lyxigare middagar då någon av bröderna är & hälsar på.

Hade fint.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0