Torsdag

Jag och gubbarna tog en rejäl sovmorgon idag och vaknade vid halv 12. 
Kändes riktigt skönt faktiskt.!
Steg då upp & gick en promenad med vovvarna, snörde i mig lite frukost/lunch och sen vidare till sjukan för ett besök hos barnmorskan.
Allt gick bra & såg bra ut. Håller tummar & tår att det blir det sista besöket för nästa är i augusti.
Fick även med mig hem "startväskan" med lite smått & gott i.
Älskar att få en massa bra att ha produkter till våran lilla bebis.
Så nu känner jag mig ännu mera redo att åka iväg & pressa ut våran lilla krabbat. 💗
Vi gick ju även in i V.40 igår så nu känns det ju inte allt för långt borta.
Fast på ett sätt så gör det typ de ändå men bara håla skenet uppe.
Sen frågar det flesta mamma om vi fått åka in så jag slipper höra den konstanta frågan vilket är väldigt skönt när man börjar bli lite less. 😊


Förhoppningsvis kommer även mitt skötbord denna vecka & förhoppningsvis så kommer gubben skruva igång min bil ikväll också om nu delarna har kommit till den. 😊
Så jag hinner städa & tvätta den också plus att bilbarnstolen ska ju in. 
Ska förska packa ner lite saker som vi behöver där borta också så man är steget före.

Akilles är inte min lilla älskling idag då han tuggat sönder mina favorit mamma byxor medan jag var ute och även ett av mina shorts par som jag tyckte var jävligt härliga. 👿
Tur jag har ett till par av shortsen men det är ju inte värt att köpa nya byxor nu...
Dessa djur kan ju gå en på nerverna!!!
Ajja får skylla mig själv som kastar kläder hejvilt omkring mig & glömmer stöka undan de ibland. 

 Nu ska jag snöra i mig nå mellanmål och sen ut & rensa ogräs på framsidan.

Hade fint.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0