Torsdag

Redan är det torsdag och idag är våran dotter 4 dyng gammal & tänka sig på söndag redan funnits hos oss i 1 vecka.
Dagarna går riktigt fort, vi är ju som nu i våran egen lilla bubbla, en underbar bubbla för att komma in i rutinerna som småbarnsföräldrar. 💕

Igår blev det en tripp tillbaka till sundebyn för att göra den sista besiktingen och det gick riktigt fint hon låg bara & sov.
Inte ett knyst då läkaren hedde in nålen i handen vilket var väldigt skönt för en nojig och orolig mamma. ☺️

Nu ska vi då inte flänga nå mer känns som vi inte gjort annat, nu ska vi bara mysa och ta tag i lite vardagssysslor då Marcus är hemma med oss. 
Otroligt skönt att ha han hemma nu i början, han är verkligen helt otrolig & redan nu en helt unerbar pappa.
Han är ett stort stöd för mig.
Sen smälter man ju då han håller i sin dotter i famnen & de bara lyser av lycka i hans ögon. ❤️
Man vill ju inte göra annat än att gråta då man ser dom.
Önska han kunde ha lite mer än bara 10 dagar men det ska nog gå bra då han börjar om att jobba igen.
Får passa på att njuta lite då han har en liten mini semester. 
Går även fint med djuren Akilles håller koll på vad vi gör & stiger upp med mig på natten då gumman vill ha mat.
Jag har verkligen världens finaste & underbaraste familj. 💗

Nu vill jag bara läka ihop helt för man är ju inte precis de smidigaste just nu men blir då bättre för varje dag. 😜

Nu ska jag passa på att tvätta lite medan go gumman sover. 💋
Jag älskar mitt nya liv som mamma.!

Hade fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0