Tisdag

Vad man njuter av att få vara ledig då vädret är på topp & även nu då Anton och Bellan är på besök. 😄
Fast jag är ganska less min mage och längtar efter våran bebis extremt mycket så kan man ju ändå inte klaga man fyller ju dagarna med bad, promenader och ja göra vad man känner för så dagarna går ju ändå ganska fort.


Igår kom äntligen våra möbler vi väntat på ett tag så gubben var duktig och skruvade ihop rubbet redan igår så en ny stor framförallt högre säng har vi plus en ny fin tv-bänk. 😊
Vi blev väldigt nöjda och har sovit riktigt gott inatt.
Jag tar mig även upp väldigt lätt nu också så behöver inte ta sats för att komma mig upp. 


Vi har ju dock inte hunnit tapetsera än men redan blev vardagsrummet så mycket finare. 
Plus att vi äntligen fick kanalerna igår så nu kan man fördriva tiden med att glo på teve också de dagar vädret inte är så bra. 
Så igår var det en riktigt bra måndag må jag säga. 

Nu ska jag däremot byta om till badkläder då vi ska åka iväg för ett dopp i Arvidsjaursjön sen ska jag gå en promenad med mina gubbar så Akilles får bada sig lite också. 😘

Ha en fin dag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0