Söndag

Hej och hå vad tiden går.!
Söndag idag & toppen väder, det är varmt men jag ska fan inte klaga för det är så härligt med riktigt sommar. 🌞
Plus att det verkar ska hålla i sig hela veckan & jag är ledig.
Dock åker jag, mamma, syrran & Tor iväg till Umeå imorgon för en liten mini semester men Umeå verkar också ska leverera toppen väder. 😊


Ute på balkongen är det då ganska svalt & skönt så hundarna ligger där ute för det mesta. 

Igår var det mopperally i Lauker kan ju inte påstå att det var så himla roligt för oss tjejer som tappert skulle vara med & kolla men vi kunde ju inte följa med och se alla aktiviteter de fick göra så blev någon timme i bilen istället.
Gick ju inte sitta ute heller då det kryllade av getingar & allt annat helvetets kryp.
Killarna tyckte nog dock de var riktigt skoj fast lite haveri så fick de ju köra moped hela dagen. 
Marcus kom även 2a i tipsrundan som de hade fast på ren tur, han satt bara och kryssade i det han missat men lyckades ändå få 10 av 13 rätt 


Så denna är han ju såklart väldig mallig över. 😜

Då vi tillslut kom hem och jag tog av mig skorna har jag fötter som såg ut som potatisar. Har klarat mig från att ha svullna fötter tills nu tydligen för imorse var ena foten svullen igen.
Kan ju vara för att jag blev biten av några bräms också men tydligen så ska allt komma i slutet på graviditeten då man redan är spyless. 
Men som Matilda sa inom 5 veckor så har vi ju våran lilla snärt så det är bara hålla ut. ❤️
Att promenara funkade då fint att få ner svullnaden imorse.

Idag blir det väl att vara ute ska försöka tvätta så mycket som möjlig och he ut det på tork så slipper man ha tvätt överallt.
Kanske även dra en ragg med gräsklipparen för gräset behöver verkligen klippas.
Sen ska jag förska få Marcus att bära upp en vit byrå vi ska ha i barnrummet så jag kan börja lägga in bebiskläderna.

Men vi får väl se vad planerna blir för idag, ute vill jag då hellst vara. 

Ha en fin dag.!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0