Söndag

Det var hur underbart som hellst att komma hem till mina gubbar i torsdags, borta bra men hemma bäst. 😘
Hade ju sjävklart riktigt fina dagar i Umeå också.

Resan hem var dock inte rolig mamma AC i bilen hade ju sjävklart pajat och den funkade tills vi lämnade Umeå så var väldigt varmt några gånger men med mycket pauser för att svalka hundarna och oss så gick det bra.
Den enda som höll humöret uppe hela vägen var Tor han satt bak och tjolrade på som bara den. 

Sjävklart hade ju även min bil lyckats paja så nu funkar inte den, men Marcus jobbar ju på rätt ställe så förhoppngsvis är den på banan snart igen.
Jävligt typiskt då det är drygt 2 veckor kvar för oss, fast bebis kan ju ändå komma när som hellst.
Men bilen är faktiskt inget jag tänker stressa mig upp för utan på ett eller annat sätt löser sig de. 😊

I fredag var dyr återigen ett besök hos bm och allt såg då bra ut så jag hoppas mitt nästa besök blir det sista för nu vill jag faktisk få tillbaka min kropp så man blir lite smidigare iaf. 😜
Efter jag varit där blev det ut på A-smällen med mamma men jag hittade inget som fick följa med hem. 
Då vi kom hem överraskade hjärtat med en smörgåstårta som han fixat för att jag fyllt år. 💕

Mot kvällen hade gubben en liten firma fest så jag passde på att äta lite surströmming hos mamma vilket var underbart gott så nu har man premiär ätit de för iår. 


Han kan överraska denna gubben och jag tycker att denna present var perfekt då man är hungrig konstant.! ☺️

Igår lyckades vi äntligen ta oss iväg för att bada vi for först till en liten mindre sjö så hundarna också kunde svalka sig. Det är så roligt att se Akilles bada för igår njöt han verkligen dock har jag rivmärken lite här & var då han ska va och klättra på en när man badar med han. Var då super härligt att bada och mer ska det bli. 
Då vi varit där en stund bytte vi ställe och for till Arvidsjaur sjön för att bada med våra vänner så dagen igår var riktigt härlig. 

Följde faktiskt med ut på nattivalen igår så fick se pistvakt & Björn istället för att sitta hemma & glo. 😊
Helt okej kväll blev det.


Pistvakt.!

Nu ska jag däremot göra mig klar för idag är det dop för lilla Freddy.

Ha en fin dag hörni.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0