Sommar, sommar & sol

Idag är det ju faktiskt lite moln på himlen så första promenaden med vovvarna var ganska svalt.!
Kan ju säga att det var inte denna promenad vi kom in från för en stund sen, gick inte alls långt men ändå höll man på att svettas bort så när vi kom hem fick hundarna sig en kalldusch och jag hade även tänkt ta mig en snart också.! 
Lider så med djuren då det är så varmt både inne & ute.
Tur det är svalt på nedervåningen iaf.
När nu väl regnet kommer ska jag ut och gå & njuta av att bli dyngsur bara för att.
Slut gnällt om vädret.!

Det är ju faktiskt fredag idag så man måste ju hålla skenet uppe och snart slutar gubben så får se vad vi kommer hitta på denna fredag.
Är sjukt sugen på att sitta ute & äta en riktigt god middah men Marcus brukar oftast komma med andra planer.
Ute vill jag då hellst vara iaf.


Aragon är som små rolig han brukar alltid få upp ett springa runt i hela huset & leva om il typ vid 9 tiden varje dag bara för att väcka oss när han väl gjort det lägger han sig i sängen & somnar.!
Skit hund.

Nu ska jag ta mig en dusch och vänta in hjärtat. 💋

Ha en trevlig fredag. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Förstår han, skönare att få ha sängen för sej själv ju! ;)

2014-07-25 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0