Sol & Värme

Skulle hellst vilja springa runt naken just nu då det är bastu ute & bastu inne.
Trodde jag skulle bränna sönder fötterna då jag var ute på altanen för att ta in tvätten. Måste införskaffa en markis eller något annat så det blir lite skugga där ute.! 
Tanken är ju att vi ska bygga en ny altan men det blir nog inte detta år.

Annars håller jag på att städa blev inte det igår då jag for & badade med mamma, Erika & Tor i gielas istället så tar städningen idag. 😄
Känns dumt att vara inne sånhär dagar men faktiskt ganska skönt också, har ju varit ute i solen nästan varje dag så en inne dag gör inte så mycket.! 
Ska även försöka ta och klippa Aragon då han återigen börjat bli väldigt långhårig sen ska jag gå ner till ringlet så Akilles får svalka sig. 
Tror nog jag ska förska köpa någon kyltäcke till dom båda är ju faktiskt väldigt bra att ha särskilt dessa dagar.!
Helt otroligt vilken sommar det varit ändå & jag är glad att inte behövt jobba en enda dag skulle vara så sjukt bitter att sitta inne & få se alla som har semester.! 😊

Nu ska jag fortsätta kolla efter nå tapeter så kanske vi kommer igång med det snart men som sagt vem vill vara inne och tapetsera då solen steker ute lika bra att spara sånt till de regniga dagarna. 

Hade fint.!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0