Onsdag

Tjohej, har försökt att blogga varje dag men när jag väl börjar att skriva har jag tappat orken efter ett tag. 
Men ska förska mig med ett litet inlägg.

Saker och ting börjar komma på sin plats i huset och jag har äntligen fått upp gardiner i varje fönster så det blivit mer hemtrevligt. 😊
Marcus har börjat rensa & snygga till ute på gården så kommer bli super då han är klar.
Stackarn får ju jobba ihjäl sig då jag inte är så smidig för att hjälpa men när bebis är ute så ska jag ta tag i gården jag också.
Denna kanonkula är ju som ivägen för de mesta. 😛

Om vi kommet överens om tapeter så hade vi tänkt ta tag i det i helgen då vi inte hann de helgen som var.
Men det känns väl inte allt för stressigt egentligen men vore ju även skönt på något sätt att få bort de gamla från 79 till nå nya & fräscha. ☺️

Annars njuter jag av att vara ledig, måste dock komma på vad man ska göra varje dag men som tur är blir man ju inte så sysslo lös då man har hus så länge jag har orken till att göra något. 
Mamma har ju även semester nu så hon hittar på grejor att göra vilket är skönt.
Imorgon när det nog av till Luleå för lite nödvändig shopping. 😃
Sen har ju sommaren kommit tillbaka så att få vara ledig då är ju helt underbart.


Har ju även hunnit bli juli vilket även betyder att denna månad hade jag tänkt försöka få ut våran bebis. 
Vi går in i V.37 idag och har hela 27 dagar kvar till beräknat datum, vad hände med dessa 9 månader?? Det har gått så otroligt fort men nu sista veckorna lär ju gå saktare än någonsin.
Men så länge vårat lilla hjärta mår bra så får den väl stanna där ett tag till.
Har då börjat få lite kraftigare sammandragningar men måste hinna få vårat skötbord och packa bb-väskan sen är jag redo. 😊

Men det känns så overkligt att vi snart får träffa vårat älskade barn och sitta med bebiskläder är skit jobbigt för jag sitter & små gråter för att man längtar så mycket.
Vaggan är även den också på plats så vi ska väl förska skruva ihop spjälsängen också. 💕
Bara för att längta ännu mera!!


Nu ska jag starta en tvätt sen ska jag nog gå över till mamma & förska hitta nå tapeter.

Hade fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0