Mini semester

Dålig på att skriva något hära men när vädret varit så underbart så vill man ju inte precis sitta inne vid telefonen konstant.!

Är ju som sagt i Umeå fast vi ska börja packa ihop oss och fara hem snart igen efter några dagar med sol & värme.
Man har som haft en liten mini semester har verkligen kännts som om man varit i utlandet då det varit så otroligt varmt om dagarna.
Har varit ute heldagarna så har hunnit med bad, shopping och en massa bus med Leia & Tor.
Fått lite färg på kroppen har man ju också lyckats med.
Annars brukar man ju vara kritvit hela sommaren.!

Fyllde ju även 23 år igår, kändes helt underbart att även få vara ledig så förmiddagen spenderades i stan med mamma, lyckades fynda lite saker. 
Sen mot kvällen blev det god middag, tårta och underbar sällskap så min födelsedag var toppen. ☺️

Idag är jag däremot helt slut som människa är trött i hela kroppen så blir inte många knop.
Så ska typ bli skönt att sitta i en bil i några timmar.
Ska bli skönt att även få komma hem till mina pojkar också som jag saknat ganska mycket.💕

Imorgon är det ju A-smällen hemma så då är det bara försöka få tillbaka energin  så man orkar sig ut på den.
Nu ska jag glo lite på teve och vänta tills de andra kommer tillbaka från lekparken.

Hoppas veckan varit toppen för er också.!

Hade fint.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0