Måndag

Varmt idag också så man håller på att koka sönder.
Men som sagt man ska inte klaga alla får ju inte vara ledig i detta go väder.
Lider mest med hundarna som tycker det är ganska varmt.
Plus att jag kan inte gå långpromenader med de så det blir trötta men ner till ringlet och svalka dom blir det.!

Helgen har varit riktigt bra. 
Umgåtts med fina människor, badat, varit till Lyckseledjurpark och om kvällarna myst med hjärtat framför en bra serie. ❤️
Synd bara att helgerna ska gå så otroligt fort.


Blev då en heldag på parken och då vi kom hem blev det ett dopp i gielas, grabbarna badade säkert i en timma medan vi gav upp efter en liten stund.
De är då verkligen som små barn ibland och skratta får man då oftast göra i deras närhet. 😜

Sen mina vänner är det 8 dagar kvar idag till beräknat BF.!!!!
Jag fattar inte att jag snart burit på vårat barn i 9 månader & vars har dessa månader tagit vägen.??
Allt har gått så otroligt fort och det känns så jävulst nära tills vi får träffa vårat barn för första gången men ändå så långt bort då man går ovetande varje dag när man inte vet när ens bebis behagar att komma ut.
Men nu är det inte låååångt borta, går vi över många dagar får vi helt enkelt ta & acceptera de för det lär vi nog göra.
Nu är det ju inte precis 100 dagar kvar utan 1 dag, några dagar eller 3 veckor kvar inte allt för långt borta.! 
💗

Nu ska jag ta tag i lite städning här hemma man har ju lite ytor att städa då man har ett hus. ☺️

Ha en fin dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0