Kvälls dopp


Akilles fick sig ett efterlängtat bad i Arvidsjaursjön ikväll så han fick vara lös, då han badar i ringlet är han ju alltid kopplad då vi alltid är vid kanten. 
Riktigt nöjd hund iaf som fick bada på för sig själv. Sen vägrade han ju sjävklart att komma upp från vattnet så jag fick glatt bada benen för att hämta in han.
Men Vattnet var då så otroligt varmt så förstår lilla gubben att han inte villa komma upp. 

Gick inte så bra att rensa ogräs idag då bebisen ligger just vid revbenet så varenda gång man böjer sig fram gör det ganska ont så gav upp.
Kanske måste sluta vara så tjurig och vänta tills denna stenhårda mage är borta. 😜
Men det är ju samtidigt så frustrerade att man inte lyckas klara av att göra något känns det som. Får helt enkelt hålla mig till att tvätta & städa för det klarar jag då av.
Bilen blev även fixad ikväll så nu lever den igen och skötbordet dök även upp så nu ska det bara skruvas ihop och ställas på plats. 😃

Nu måste jag nog ta och sova då ögonen börjar bli väldigt trötta.
Imorgon blir väl återigen en dag man får bada i sitt eget svett & springa runt med en fläkt för att få någon sorts kyla på sig. 😉

Hade & Godnatt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0