Fredag

Äntligen är det fredag och helgen är snart här så Marcus får vara ledig.
Vill ju försöka hitta på nå roligt med han också men går inte så bra då han jobbar & inte har någon semester så får bli på helgerna man gör något tsm.

Kom för en stund sen hem från samhället, jag och mamma har varit ut & handlat typ de sista till bebis så nu känns det som lite bättre ligger och tänker varje natt vad jag inte köpt & måste köpa så får smått panik.!
Har även varit och hämtat ut ett paket med mina skötväskor som jag snabbt klickade hem tidigare i veckan.!
Så nu behöver jag inte tänka på det fick tipset från en grupp på Facebook, mammor i Norrbotten.


Är väl egentligen inga skötväskor utan typ vanliga träningsväskor från stadium men jag hade inte lust att lägga ner en massa pengar på en skötväska.
Stor, rymlig och mycket fack fanns det då & priset är 99:- så klickade hem 2st.
Är då redan väldigt nöjd.!
Så kommer bli perfekt till våran lilla bebis.

Nu ska jag fara och snåla kaffe hos mamma sen ut & gå med gubbarna då det blev en väldigt snabb promenad tidigare då det åskade. 

Hade fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0