17 Juli


Kom in för en stund sen från 1 timmes promenad med hundarna. Bara passa på när det är lite svalare ute plus utan en stekande sol.
Akilles hann då bada 2 gånger på promenad perfekt då man bor så pass nära en massa sjöar så han har fått bada varje dag faktiskt.😊
Nu är både jag hundarna helt slut mest jag men när man väl orkar sig ut så är det bara att he sig ut, hundarna har ju som bara fått många korta promenader nu när det varit så varmt.!
Tack & lov att man har djuren så man måste he sig ut & gå varje dag korta som långa promenader är ju då bara extra nyttigt nu när man är gravid.!

Nu ska jag svalka mig med ett eller flera iskalla glas vatten, guuu så otroligt gott det är så nu mer har jag alltid en kana vatten i kylen så när jag blir törstig har jag alltid kallt vatten.

Ska även försöka hänga lite tvätt sen ska jag iväg till mamma & hjälpa henne göra palt.

Hoppas ni haft en fin dag.! 💋



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh, fina du och mysmagen! Jag blir nästan tårögd när jag tänker på hur nära de är, snart ha ni en liten mysplutt! ♡

2014-07-17 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0