Tråkigt

Då har gubben åkt iväg och jobbat igen känns surt att bara hinna träffa han så få timmar innan han börjar om igen, Nu är det bara denna natt och en till sen är han då ledig någon dag. :) 
Är så tråkigt att vara utan sällskap varje dag kan ju vara skönt att vara för sig själv också men dagarna går ju så sakta då inte han är hemma om kvällarna. 
Men jag och hundarna får roa oss själva. 
Funderar faktiskt på om man skulle ha orkar sig ut på en långpromenad med hundarna sen ikväll, Akilles behöver verkligen få gå av sig lite och det behöver nog jag också faktiskt så ska vila en liten stund nu & sen dra mig ut och gå. :)
Hoppas det tröttar ut mig också så jag tar mig i säng i tid ikväll då jag ska jobba imorgon. :) 

Annars händer det inte så mycket just nu det står som lite stila försöker göra bort så mycket som möjligt här hemma de dagar jag har orken att röra på mig. 

Nae nu ska jag vila lite sen slita mig ut och gå, fy mig om jag inte gör det!!!!

Hade fint! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0