Torsdag

Har rast just nu så sitter och slappnar av  med en liten kaffekopp innan jag återgår till jobbandet. 
Tror faktiskt jag ska sova en stund då jag slutar, var faktiskt riktigt länge sen jag somnade efter jag jobbat klart fast idag känns det som att de behövs är riktigt trött så lite vila skadar nog inte. 

Vet inte om man skulle ha varit lat och inte farit & handlat då jag slutar som jag brukar utan vänta tills Marcus slutat istället för då kan jag ju ta hundarna och gå hem från affären,Nu var jag smart. :P 
Har även slutat med antibiotikan så måst på Apoteket och köpa hem ett test och kolla om det är kvar eller om det försvunnit. Är ju så svårt att veta då man inte riktigt känt av det. :/
Tycker det är super att man kan göra visa test hemma istället för att måste upp på sjukan hela tiden, klart har man nu uvi måst jag ju upp men har jag inte det behöver det ju inte bli en massa spring. :) 
Så tummen upp för det!!

Annars mår jag faktiskt riktigt bra och vill verkligen fortsätta göra det så peppar, peppar & ta i trä att jag slipper illamåendet heden efter. ;) 

Nu ska jag slurpa i mig det sista av kaffet och fortsätta jobba. :)

Hade fint ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0