Torsdag

Goddag, blev en hemma dag idag då min visdomstand är och spökar vilket gett mig en jävulst huvudvärk och illamående vilket gör att jag spyr när den är som värst. :/ 
Jävligt onödigt med dessa förbannade tänder som ska komma nu. 
Sen är jag förkyld och imorse var jag verkligen helt orkeslös. 


Så idag blir det en vilo dag måste skriva nå papper som ska skickas iväg och om jag hittar någon energi ska jag försöka plocka bort julen vilket jag borde ha gjort tidigare men orken har inte funnits där. Tur jag inte pyntat allt för mycket så det kommer gå fort.
Sen har jag ingen aning vad man skulle ha hett upp för gardiner är så less de jag har så kanske får bli en liten internetshopping. :)

I eftermiddag har jag även en tid på sjukan måste tydligen ta om nå blodprover så hjärtat är gullig och kör mig dit, tur dessa prover går fort för är det något jag hatar är det blodprover. :/ 

Nae bara ta tag i pappershögen och sen gå och posta det. 

Ha en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0