Tisdag

Hej varit ett litet paus från bloggen men jag har som legat hela helgen och mått skit så jag har verkligen inte haft orken eller energi till något alls, har flyttat mig från sängen till soffan så mycket annat har jag faktiskt inte gjort. 

Idag är jag då på benen men vågar inte ta ut nån glädje för mitt i allt mår jag skit igen, tror mycket det varit antibiotikan som ställt till det för jag har verkligen inte fått behålla någon mat alls och så fort jag tagit tabletterna mår jag skit fast jag fått i mig mat så blir att ringa barnmorskan imorgon och höra vad jag skulle ha gjort tror inte jag blivit av med uvi:n eftersom jag enbart spytt. :/

Annars har jag rast just nu så sitter hemma och vilar lite innan jag börjar om igen. :) känns faktiskt ganska skönt att all ledighet är över så man får igång det vardagliga rutinerna igen. Är så härligt att jobba och få tillbaka energin så nu vill jag mer än gärna fortsätta må bra. :)
Nu måste jag fortsätta skriva upp mina tider för nästa vecka så jag inte glömmer det. :)

Hade fint 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0