Storstädning!!

Idag ska de städas här hemma får väl försöka ta några små pauser då tröttheten smått kommit tillbaka men städas & tvättas ska de då göras. 
Blir ju perfekt att roa sig med de då hjärtat åker iväg för jobb. :)

Försöker få i mig gröt som jag börjat att äta varje morgon funkar faktiskt fint mot illamåendet, mår oftast jävligt illa på morgonen så gröten funkar plus att det är väldigt mättande. :) 
Har även börjat ha äppelsaft i sovrummet funkar också väldigt bra då jag vaknar och mår illa så tack Annica för tipset. :) 
Annars rullar allt på som det ska jag jobbade några timmar igår och sen låg jag mestadelen av kvällen framför teven.

Det jag verkligen kan sakna är den energin jag hade innan jag blev med barn, jag orkade städa, plocka bort, gå långa promenader med hundarna och mest av allt att jag orkade umgås. Just nu får man verkligen ta vara på de dagar man har energi att orka med allt man vill göra. Men jag är såklart väldigt glad att jag har min bebis i min mage och att jag går och lägger mig kl 10 en lördag tycker jag är jävligt skönt. 
Vilken omställning från att vara ut nästan varje helg till att vilja ligga hemma och glo på teve & bara må varenda helg. 
Älskar det faktiskt! 

Nu ska jag slita upp min pojkvän så man hinner de han lite innan han far.

Hade fint! 




Kommentarer
Postat av: Annica

varsågod ;)

2014-01-29 @ 14:46:54
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0