Söndag

Gårdagen var riktigt trevlig med bio och bowling så det måste man göra om. Skönt att göra något annat en lördag och skönt att äntligen kunna hitta på något igen inte bara ligga hemma & må kräk. 

Dock började jag känna av att en förkylning var på g och yes jag hade så rätt. :/ ligger fortfarande kvar isängen och vilar så ska snart dra mig upp och göra en dunder frukost till jag och gubben. Fast jag vet att kl är 2. :P
Har faktiskt verkligen inte tid med denna förkylning har ju jobb hela veckan att se framemot men jag ska ändå försöka kämpa mig igenom i veckan. Blir mycket vila iaf. 
Sen får jag ju inte stoppa i mig det som brukar funka på mig då jag är förkyld så får komma på en bättre lösning. Bebis måste ju självklart må bäst. 

Nae ska stiga upp och ladda min mobil och sen börja med nå mumsig frukost/ lunch.

Hade fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0