Söndag

Har varit ett litet uppehåll i bloggen i helgen, jag mamma, Erika och Tor åkte till Umeå direkt jag slutade jobba i torsdag så vi har varit där till igår. :)
Leia gumman fyllde ju 1år i torsdags så vi åkte dit och firade henne. 
Tänka sig att den lilla tösen redan är 1år, tiden går alldeles för fort fast i mina ögon kommer de alltid vara bebisar. 

Var då riktigt härligt att åka iväg en sväng och i fredags blev det en sväng på stan men jag shoppade inget känns som att det är så ovärt då inget ändå kommer passa. Vet ju inte heller hur stor min mage kommer att bli så bättre att lägga pengar på annat. :)
Vi har ju även hunnit byta vecka så är i V.15 ( 14 + 2 ) vilket även betyder att jag har kommit in i andra delen av min graviditet.
Känns helt underbart och snart är februari här och jag kommer verkligen ha nedräkning till ultraljudet. 

Igår blev det en riktigt soffkväll kändes verkligen som att jag behövde det, var ganska trött i kroppen så låg och kollade på film och sjävklart då det var en bra film på teven lyckades jag ju somna till slutet som jag verkligen ville se så det sög, flyttade mig sen till sängen och sovit som en stock hela natten. :)

Idag blir det en vilodag också då hjärtat börjar jobba på någon timme så jag och hundarna får ha söndagsmys själva.
Nu då gubben jobbar eftermiddag kommer vi gå om varandra de dagar jag jobbar men då får jag längta efter han lite. :P

Nu ska jag fortsätta äta min gröt och sen ska jag trycka i mig en semla. :)

Hade fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0