Söndag

Lika kallt och jävligt idag men jag har faktiskt varit duktig och promenerat med både mammas och mina hundar på något sätt är det ändå jävligt skönt att promenera fast det är -33 ute.
Man känner då att man lever.
Dock tycker jag lite synd om hundarna då det börjar frysa så fort man stigit ut genom dörren men de måste ju ändå få göra sina behov. 


Fast det går bättre då man klätt Akilles han fick ha mössa på sig idag också då han fryser om öronen, det blir så röda går ju lättare för Aragon som har päls.

Igår blev det en lugn och härlig hemma kväll för min del med lite film medan gubben blev chaffis till moskosel.
Ganska skönt att bara ligga i soffan för sig själv ibland också.
Idag blir det då lika lugnt, grabbarna skulle tydligen spela så ska dit på en stund och kolla lite. 

Nu ska jag sova en stund blev tvär trött. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0