Onsdag

Blev en tidig morgon imorse hade öppning så de var bara att stiga upp halv 6. Tur man får sig en liten promenad till jobbet iaf så man håller sig pigg. :) 
Var så lugnt idag så fick sluta lite tidigare så nu väntar jag på att mamma ska komma så vi får fara ut en sväng på samhället. :) 
Är faktiskt i behov av att få se lite folk när man bara legat inne i några dagar så ska bli skönt med en fika och lite strosande. 

Har även hunnit boka tid för ultraljud så nu kommer jag ju hinna längta ihjäl mig tills dess. Kommer dock inte skriva när vi ska dit det vill jag hålla för mig själv. :P
Spännande är det då att äntligen ha ett datum att se framemot. 

Nu ska jag gå och he på mig nå bekvämare byxor då det börjar bli lite trångt i visa kläder. 

Ha en fin onsdag. 

Kommentarer
Postat av: Annica

MAMMABYXOR! Lätt dom skönaste :P Nästan det bästa med att vara gravid ;)

2014-01-08 @ 15:01:36
URL: http://aannica.blogg.se
Postat av: Matilda

Ååh så roligt me ultraljud! Är så himla häftigt :)

2014-01-08 @ 18:28:58
URL: http://matildajohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0