Onsdag!

Yes onsdag är här och jag är på topphumör som vanligt så känner att denna dagen kommer gå som en dans, hoppas jag. :) 
Gjorde bort en hel del städning igår och berget av disk fick jag också bort så nu idag blir det lite mer tvättande så det berget också försvinner. :)
Ska även försöka få med mig mamma på samhället så jag får in på dollar och titta på nya gardiner & annat roligt.
Sen kom jag ju på att jag kan göra fisk till middag då hjärtat är och jobbar natt så idag ska jag göra lax, sååå otroligt gott!!!
Han gillar det ju inte så får typ aldrig laga de till middag då han är hemma så bara passa på. :P

Har även märkt att bebis inte gillar att jag äter allt för sent på kvällen för då åker det upp igen så ska försöka äta mer regelbundet så jag slipper vara hungrig på kvällen så jag inte behöver må illa hela natten. 
Är fortfarande så orolig att det inte finns någon bebis att jag bara inbillat mig så min kropp tror jag är gravid. 
Men snart får vi svaret. :) 

Sen vill jag bara berömma mina vänner som har barn självklart mina syskon också, ni gör ett sånt bra jobb och jag beundrar er verkligen. 
Ni borde få höra varje dag vilka super föräldrar ni är. ❤️


Puss på er! 
Hade 





Kommentarer
Postat av: Annica

men gulledig! Du kommer bli en toppenmamma! Vet hur det känns med att inte vara säker men snart får ni se det lilla grynet! :)

2014-01-29 @ 14:49:05
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0