Onsdag

Just ätit lite lunch och tänkte snart he mig ut på en liten promenad med hundarna sen tänkte jag nog försöka vika och hänga upp lite tvätt. :)

Hjärtat steg upp kl 4 imorse och drog iväg för utbildning som testförare så får se om det äntligen börjar dra igång. :) 
Isf lär jag nog inte se han allt för mycket men detta är ett jobb som kommer passa honom perfekt. 
Ska bli spännande och höra vad han säger då han kommer hem. 

Igår gjorde vi inte allt för mycket satt och kollade lite avsnitt från de okända, bara mådde under en filt då det var kallt igen. :)
Lika bra att ha inne dagar då man är så less kylan.
Idag är det ju då mildare så då är de bara passa på att he sig ut i ljuset. :)

Ikväll blir det tjejkväll med mamma, syrran och hennes svärmor så det blir nog riktigt trevligt. Var ju evigheter sen sist vi hade det. :) 

Blev även lite smått besviken igår då vi fick höra att den 3an vi hade tänkt flytta in i var redan tingad, tydligen så skulle det komma ut en annan 3a men då vet jag inte riktigt hur trygg man skulle känna sig med grannen. :/ 
Vore ju så enkelt att inte behöva flytta så långt och lägenheterna här är ju som så bra för hundarna med egen igång och för oss med egen tvättmaskin. 
Men detta är inget att hetsa upp sig för på något sätt kommer det lösa sig. :)

Avslutar detta inlägg med en bild på min inte allt för smarta hund. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0