Lördag!

Sitter i soffan under en filt och gosar med Akilles kändes verkligen jobbigt att måsta resa sig snart för att göra sig klar för en tripp till stan.. Är ju så kallt ute så mysa under en filt kändes riktigt härligt. 

Igår blev det en spelkväll hos Matilda & Frans, riktigt roligt att vi kommit på att spela istället för att jämt bara se på film.
Idag blir det då bowling och bio i Skellefteå så kommer väl vara där hela kvällen, de andra har redan åkt men vi ville inte riktigt lämna hundarna själva hela dagen så vi tänkte åka iväg på ett tag. Tur man har en fin mamma som kommer och tittar till de sen. :)

Man blir lite låst med djur men jag skulle aldrig byta ut de mot något annat. :)
Så att inte kunna göra allt jämt gör mig ingenting. 

Igår kom Marcus med en ny större teve som vi köpt av Ruben så vi flyttade våran gamla in till sovrummet. Ganska lyxigt men en stor teve i sovrummet också, blir så mycket roligare att ligga där inne och kolla på film. ;)


Katten tyckte däremot det var jätte konstigt att de helt plötsligt stod en mycket större teve som dessutom är platt och inte den gamla tjockteven som han brukar sitta på. Han var där länge och inspekterade vad som riktigt hänt. 
Han har lite svårt för förändringar men tror han har smält in det nu. :P

Nae nu ska jag klä mig och he mig ut på en prommis med hundarna sen bär det iväg. 

Ha en fin lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0