Godkväll!

Fredagen är här och vi går även in i en ny vecka så idag är jag i V.16 (15+0) och det firade jag in med att hänga på toan, blev snabbt upp från sängen då jag vaknade imorse och iväg in på toan. 
Lika trevligt varje gång men så länge jag slipper spy efter varje måltid är jag nöjd.

Annars har dagen varit riktigt bra har ju spenderat den på jobbet men för att vara en fredag har dagen rusat iväg, brukar ju alltid gå så extremt sakta annars. :) 
Efter jag slutade for jag iväg och handlade, lyxade till det med en frusen pizza. Orkar inte stå och laga mat bara till mig själv så det blev nå enkelt. :) 
Gott var det då också!!
Sen har jag och Akilles hunnit slumra till i soffan så nu tänkte jag ta en dusch och sen unna mig en fruktsallad om jag nu orkar skiva upp lite frukt. :P
Resten av denna kvällen kommer att spenderas framför teven tills jag inte orkar hålla mig vaken längre. :) 

Nae nu ska jag duscha så det inte blir allt för sent. ;) 

Ha en fin fredags kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0