Goddagens

Då var det måndag igen och jag ska snart fara ut och luncha med mamma känns som det var evigheter sen vi sågs så idag ska jag passa på att vara med hon. :)
Efter vi lunchat ska vi förbi syrran så jag får mysa med min älskade Tor har verkligen saknat den Lillskiten. :) 
Skönt att fylla på energiförrådet lite.

Sen vilken fröjd det var att kliva ut genom dörren lite skillnad melan -32 och -10 så underbart härligt med lite "värme". Hundarna frös då inte alls så i eftermiddag ska jag försöka he mig ut på en liten promenad. :)

Sovit som en kratta inatt har bara legat & vridigt & vänt på mig hela natten. Akilles har även sprungit upp och ner från sängen, katten har haft energi som en tiger och sprungit som en galning fram & tillbaka medan Aragon legat som en pinne och sovit. Dessa djur. :P
Mått illa har jag gjort hela natten också så kan ha varit de som gjort min nattsömn lite orolig. 

Igår åkte även min navelpiercing bort känns jävligt tomt att inte ha något där men ändå jävligt skönt att den är borta. 
Känns som att nu när magen växer allt mer så är det lika bra att ta bort den i tid. :) 

Nae nu ska jag he på mig nå spackel och sen fara ut på samhället. :)

Ha en underbar måndag. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0