Fredagen från helvetet

Fyfan för gårdagen mådde riktigt jävla dåligt och fick verkligen inte behålla något alls, kändes inte alls roligt att sitta å peta på lunchen när jag jobbade sen dessa jävla tabletter mot min uvi vill jag bara snöra åt fan för det gör ju saken inte bättre ska tas vid måltid, jo men just den måltiden spyr man ju upp efter 5 min.... Vill verkligen inte äta de eftersom jag börjar må så illa men samtidigt måste jag ju få i mig dom. 
Helt slut var jag då igår så jag låg och sov i soffan hela kvällen tills jag gick och la mig.. Nu vill jag verkligen att detta illamåendet ska sluta så jag får njuta av att vara gravid och få tillbaka min energi så det slipper se ut som ett bombnedslag här hemma. 
Så då fick jag ur mig det!!

Idag mår jag då bättre och fått behålla maten jag ätit så ska snart dra iväg ut en sväng med hundarna så man får sig lite friskluft efter det har jag tänkt försöka ge mig på disken så jag får ta det lugnt resten av denna dagen. :) 
Har även lämnat av Bellan och Anton på flyget vilket sög väldigt mycket eftersom jag inte hunnit träffa de alls sista dagarna de skulle vara här så det slutade med att jag grinade påvägen hem och det jobbiga är att när jag väl börjar gråta nu så slutar jag inte det kommer bara vilket är riktigt frustrerande. 
Som tur är så skulle de komma upp vid påsk igen så då hoppas jag verkligen att jag mår bättre. :) 

Jag har verkligen varit väldigt bitter i några dagar nu tack vare detta eviga illamåendet det tar så mycket från ens vardag. Nepp det är bara att bita ihop och ta dessa dagar då man mår bra att försöka göra något. :)

Nu ska jag koppla mina grabbar och fara ut på en promenad. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0