Fredag

Tänkte just göra mig redo för att sparka iväg till jobbet men min kollega ringde och sa att jag inte behövde komma in förrän vid 11 tiden. :) 
Är så lugnt nu efter jul & nyår.

Så nu får jag försöka smälta ner frukosten också då den första åkte upp, blir som att äta frukost 2 gånger nu eftersom jag inte får behålla den.

Var på sjukan igår och tog lite prover och tydligen hade jag uvi vilket jag tyckte var skumt då jag som inte har några känningar av det men man får väl se det positivt eftersom det brukar vara hemskt fick väl en lindrigare. Så nu är det antibiotika i 5 dagar, Det jobbiga med det är att jag börjar må väldigt illa av de också vilket jag verkligen inte behöver just nu sen vill man ju inte att de ska åka upp hela tiden, kommer ju aldrig bli av med min uvi annars. 
Ajja sånt är livet.

Så mitt liv består som just nu av att vila har totalt tappat orken och kunde ligga isängen hela dagen om jag fick för då mår jag inte dåligt. 

Fredag idag vilket känns riktigt konstigt då jag slutat idag blir det väl hem och sova. :)
Nu ska jag dricka lite the och läsa lite innan jag far iväg på jobbet.

Ha en fin fredag. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0