Fredag

Fredag igen vilket känns underbart vi går ju även in i v.14 idag så nu börjar det äntligen ta sig. :) 
Nu börjar ju även detta spring fram och tillbaka på toan sitter oftast och halv sover man är ju så trött. :P

Har just nu rast drog mig iväg och jobbade idag behöver ju pengar och dessutom så älskar jag att vikariera på förskolorna. :) 
Efter jag slutat måste jag hem och få bort allt som har med julen att göra för nu har jag kommit på vad jag ska ha för gardiner i köket. :) 
Hoppas bara man inte är allt för trött då jag slutar så man lyckas städa bort lite.
Sen får kvällen bli hur den blir får väl se vad hjärtat har tänkt hitta på för något eller om det blir en lugn hemma kväll framför teven. :)

Nae nu ska jag gå och jobba. :)

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0