Fredag!!

Hej hopp, blev ledig idag så jag och hundarna tog en liten sovmorgon till 11 iaf, nu sitter man i soffan och glor lite på teve innan jag tänkte ta tag i dessa måsten idag. :)

Fredagar för oss just nu betyder att vi går in i en ny vecka, är i v.13 (12+0 ) just nu och sakta men säkert börjar magen växa lite, särskilt då man ätit. Den blir verkligen stenhård och man ser ut att vara längre gången än vad man är. :)
Fortfarande känns det väldigt overkligt och jag sa till mamma för någon dag sen 
- tänk om det inte finns något där då man ska kolla ultraljudet tänk om det bara är tomt!?
Första tiden är som så konstig på nå sätt då man inte riktigt känner något förutom sprängande bröst, illamående och tröttheten men inge annat så man blir lite rädd att det inte ska vara något.
Så jag längtar verkligen tills ultraljudet så man verkligen får saker och ting bekräftat för det är verkligen såå overkligt att vi ska bli föräldrar till vårat första barn. :) 


Tack och lov att jag har alla dessa böcker att glo i, det är så intressant att följa sitt barns utveckling inne i magen.
Så lite läsning brukar jag roa mig med då jag får tid. :)

Nu däremot ska jag ta tag i städningen så det blir klart någon gång sen ska jag försöka dra ut på en promenad med hundarna i kylan & blåsten. :)

Ha en fin fredag. 
Hade 


Kommentarer
Postat av: Inger

Så mysigt att läsa om din graviditet! Glad för eran skull :) Finns en jätte spännande bok, som handlar om både tiden inne i magen, förlossningar och tiden utanför (en kort stund iaf). Ett barn blir till tror jag den heter. Läst den när båda barnen legat i magen :)

2014-03-23 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0