2014 är här!!

Vi började det nya året med att ta en rejäl sovmorgon, vaknade lite före 3 och denna sovmorgon var verkligen behövlig. Det går som inte beskriva denna tröttheten man har den kommer så plötsligt och nu om någonsin är det bara ta och lyssna på sin kropp så att sova längre visa dagar har jag verkligen inga problem med det bästa är ju att jag kan ändå gå och lägga mig 10 på kvällen och somna.
Sen så sover jag som en stock om kvällarna vilket är väl behövlig för de dagar jag ska upp och jobba känner jag mig utvilad.

Självaste nyår firades ju hos mamma med riktigt god mat och rolig kväll med spel & lekar.
Kom dock inte igång förrän efter middagen, tröttheten och illamåendet gjorde mig lite hängig men som tur var gav det med sig så jag kunde vara med på roligheterna.

När man stod ute vid tolvslaget och såg på alla raketer så insåg man ju att shit detta år kommer vi bli föräldrar.
Det känns så overkligt och särskilt nu i början man väntar på att det ska börja synas man håller tummar och tår att bebisen ska klara sig.
Nu är det bara att fortsätta följa bebisens utveckling vecka för vecka & längta till sommaren. ❤️

Har annars inte den blekaste vad man skulle ha hittat på resten av denna dag, Marcus ligger då fortfarande kvar i sängen så blir nog en latar dag.
Blir då jobb imorgon och på fredag så passar nog bra med en lugn dag som inte innehåller en massa måsten.

Nu ska jag se om det går någon film på teven.
God fortsättning!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0